niedziela, 1 kwietnia 2012

Wprowadzenia ciąg dalszy

Okej, na początek jeszcze trochę Was ponudzę, a później biorę się za "normalne" pisanie.
Ogółem to to jest mój pierwszy blog, no ale od czegoś trzeba zacząć.

Na wstępie informuje, jeśli chcesz sprzedać jakieś graty gitarowe/masz pytania odnośnie sprzętu/grania - pisz do mnie, postaram się pomóc.

Ogólnie lubię "żonglować" sprzętem, kupować gitary/wzmaki/efekty/pikapy do testów, nagrywać próbki, pisać recki, a później je sprzedawać.

Od czerwca nie mam stałego zespołu, pojawiam się tylko gościnnie na jakiś występach, tak przy okazji zapraszam dziś na godzinę 17:00 do pubu "Galicja" w Bielsku-Białej, gra tam mój dobry znajomy Tomasz Madzia(www.youtube.com/user/tomek1995v8). Koleś ma 17 lat i jest genialny.

Sprzęt na jakim ostatnio grywam to Line 6 Flextone III, chętnie zakupię wersję III Plus, świetny wzmak, coś jak POD+końcówka+kolumna w jednym. Poza tym kusi mnie sprawdzenie Orange Dark Terrora, aczkolwiek aktualnie budżet mi na to nie pozwala.

Oprócz tego posiadam TC Polytune, podstawa, zajebisty tuner, do kupienia poniżej 300zł. O ile funkcja Poly nie powala, to "normalne" strojenie sprawdza się bardzo dobrze.

Moje aktualne wiosła to Washburn X50PRO na Seymourach(Sh-1, Sh-11) w stroju Drop Cis, Dean Cadillac z Merlinami PAF w Drop C i Dean Vendetta 1.0 z Merlinem Sabotage pod mostem w Drop A. Wszystkie te wiosła będą na sprzedaż, gdy tylko znajdę jakiegoś fajnego Telecastera i Vauke.

Kable samoróbki Sommery Spirit XXL + Neutriki - wytrzymałe, nie szumiące i nie tnące pasma kable.
Jakby kogoś to interesowało, to używam jeszcze V-picks(www.v-picks.com), które w Polsce można nabyć dzięki HESU(www.hesu.pl)

Jak mi się coś jeszcze przypomni, to będę dopisywał. A tymczasem możecie się spodziewać recki Deana Vendetty, Peavey'a Rage 258 i może Marshalla MS-2.

Pozdro!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz